למה לעשות סרטון תדמית?

סיבות ותועלות בסרטון תדמית, באילו מקרים עשוי סרטון להועיל?

  • עסק חדש – הקמתם עסק חדש? חברה קיימת מתחילה לספק שירותים בתחום כלשהו? כדי לחדור למודעות הציבורית ולתפוס את המקום הרצוי לכם, מתאים להפיק סרט תדמית. בסרט הזה תציגו את עצמכם ואת החזון שלכם. כך יכירו אתכם היטב וידעו מתי מתאים לפנות אליכם. זו דרך נהדרת להתחיל את הדרך העסקית שלכם תוך פניה ישירה אל קהל היעד שלכם.
  •  אתר אינטרנט – בעידן בו לכל חברה יש אתר אינטרנט אחד לפחות יש צורך להפיק חומרים איכותיים. סרטון תדמיתי עשוי להיות הדבר המתאים והכדאי באתר שלכם. אנשים אוהבים לצפות. במהלך הצפייה הם יצרו את הקשר הראשוני אתכם לקראת רכישה או הזמנה. קשה להשוות סרטון מעניין לטקסט משמיים…
  • מוסד / ארגון – מנהלי ארגונים או מוסדות מחפשם לרומם את הפופולאריות שלהם בעיני הציבור. ליצור את התדמית המתאימה ולרכוש אוהדים נוספים. הסרטון התדמיתי יציג את הנקודות המדויקות ויבליט את המעלות של הארגון. כך רוכשים קהל אוהד והתעניינות ציבורית. לדוגמא מכללה שעובדת איתנו רבות, מכללת ידע פלוס: https://www.yedaplus.co.il ועוד רבות.
  • מסר פרסומי – אם מעוניינים להגדיל מעגל לקוחות או למכור מוצר חדש, ניתן להפיק סרטון מתאים ובו להכיר את המוצר החדש ולהציג אותו בנימה חיובית וידידותית. הצופים יתרשמו ממנו וישמחו לנסות אותו.

כדי להפיק את הסרטון המושלם שלכם מתאים לפנות אלינו! אנחנו מציעים שירות מקצועי של הפקת סרט תדמית איכותי ומקצועי במיוחד. באמצעות הסרטון שאנחנו נפיק עבורכם תוכלו להציג את עצמכם בגאווה, ולהרחיב את שטח הפעילות שלכם. כי הסרט ידבר במקומכם ויריץ אתכם הלאה בדרך להצלחה הגדולה שלכם! פנו אלינו להפקת הסרטון שלכם!

דילוג לתוכן